Muratpaşa'dan 'Ata'ya Saygı Yürüyüşü'

ANTALYA'da Muratpaşa Belediyesi, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 84'üncü yıl dönümünde "Ata'ya Saygı Yürüyüşü"...

ANTALYA'da Muratpaşa Belediyesi, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 84'üncü yıl dönümünde "Ata'ya Saygı Yürüyüşü" düzenleyecek. Yürüyüş, saat 18.00'de Muratpaşa Atatürk Kent Meydanı'ndan başlayacak.

Belediye Başkanı Ümit Uysal, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ebediyete intikalinin 84'üncü yıl dönümü dolayısıyla yayınladığı mesajında, Büyük Önder'in fikirleriyle dünyayı aydınlatan, tasada ve kıvançta beraber düşünen, beraber hisseden bir ulus inşa ettiğini söyledi. "O, kalbimizde, beynimizde, bütün benliğimizde sonsuza kadar yaşayacaktır" diyen Başkan Uysal, Atatürk'ün fikirlerinin kıymetinin yıllar geçtikçe daha iyi anlaşıldığını söyledi.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı