Muratpaşa'da beslenme menüsü desteği 3 katına çıktı

ANTALYA Muratpaşa Belediyesi'nin ocak ayında 303 ilk ve ortaokul öğrencisiyle başladığı "okul beslenme menüsü" programından yararlanan öğrenci sayısı...

ANTALYA Muratpaşa Belediyesi'nin ocak ayında 303 ilk ve ortaokul öğrencisiyle başladığı "okul beslenme menüsü" programından yararlanan öğrenci sayısı 909 oldu. Belediye Başkanı Ümit Uysal, "Gönül isterdi ki böyle bir çalışmaya hiç ihtiyaç olmasın. Ancak ekonomik şartlar, ailelerimizi zorluyor" dedi.

Başkan Uysal, Muratpaşa Belediyesi'nin kreşleri, ilk ve ortaokul öğrencilerine yönelik etüt merkezleri, gençleri üniversite sınavlarına hazırlayan kurs merkezi, eğitim yardımları ve barınma imkanlarıyla aynı zamanda Antalya'nın en büyük eğitim kurumlarından biri olduğunu söyledi. Uysal, bununla birlikte Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezleri'nde (ASSİM) gerçekleştirilen robotik-kodlama eğitimleri, ASSİM Teknoloji Merkezinde açılan oyun yazılımı sınıflarıyla çocukları ve gençleri geleceğin dünyasına hazırlamaya gayret ettiklerin belirtti.

Eğitimde fırsat eşitliği konusunda dezavantajlı tüm toplum kesimlerinin yanında olmaya çalıştıklarını dile getiren Başkan Ümit Uysal, ancak bu yıl bambaşka bir sorunla karşılaştıkların söyledi. Artan yoksullukla birlikte çocukların sağlıklı besine ulaşmasının büyük bir sorun olduğunu dile getiren Başkan Uysal, bu nedenle ilk ve ortaokul çağındaki çocuklar için "okul beslenme menüsü" programına başladıklarını aktardı.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı