Muratpaşa, 3-0'la geçti

KADINLAR Voleybol 1. Ligi'ne Türkiye'yi sarsan deprem felaketi nedeniyle verilen aranın ardından kendi evinde Çanakkale Belediyesi'ni ağırlayan Muratpaşa,...

KADINLAR Voleybol 1. Ligi'ne Türkiye'yi sarsan deprem felaketi nedeniyle verilen aranın ardından kendi evinde Çanakkale Belediyesi'ni ağırlayan Muratpaşa, karşılaşmadan 3-0 galip ayrıldı.

Muratpaşa Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Kadınlar Voleybol 1. Ligi'nin 18'inci hafta maçında kendi evinde Çanakkale Belediyesi'ni ağırladı. Muratpaşa, karşılaşmaya siyah forma ve "Acımız sonsuz Türkiye'mizin başı sağ olsun" yazılı pankartla çıktı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'ın da takip ettiği karşılaşma, depremde hayatını kaybedenler anısına 1 dakikalık saygı duruşuyla başladı.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı