Muğla'ya 60 yeni belediye otobüsü  

MUĞLA Büyükşehir Belediyesi kesintisiz ulaşım hizmetinin devam ettirmek ve filosunu geliştirmek için 60 yeni otobüs alıyor.

MUĞLA Büyükşehir Belediyesi kesintisiz ulaşım hizmetinin devam ettirmek ve filosunu geliştirmek için 60 yeni otobüs alıyor. Alınan bu otobüslerle 282 olan otobüs sayısını 342'ye çıkacağı bildirildi.

Muğla Büyükşehir Belediyesi otobüs filosunu gençleştirmek, ulaşım ağını genişletmek ve modern taşıma hizmetini devam ettirmek için 60 adet yeni otobüs alıyor. Büyükşehir Belediyesi tarafından alımı yapılacak olan otobüsler 13 ilçeye görevlendirilerek ulaşım hizmeti verecek.

Büyükşehir Belediyesinin envanterine kazandıracağı 60 yeni otobüsün, doğaya ve insana saygılı, son teknoloji ürünü olacağı belirtildi. Alınacak olan yeni otobüslerde, engellilerin rahat seyahat edebilmeleri için her türlü önlem alınmış olacağı kaydedildi. Ayrıca egzoz gazı salınımı düşük seviyede olan araçlar tercih edilirken Muğla'ya daha iyi hizmet verilirken doğanın korunması konusunda da hassasiyet gösterildiği vurgulandı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı