Muğla'da atık sahasında çıkan yangın, ormana sıçramadan söndürüldü

MUĞLA'nın Menteşe ilçesinde, lojistik firmasına atık sahasında çıkan yangın, ormana sıçramadan söndürüldü.

MUĞLA'nın Menteşe ilçesinde, lojistik firmasına atık sahasında çıkan yangın, ormana sıçramadan söndürüldü.

Yangın, saat 18.30 sıralarında Menteşe'nin Bayır Mahallesi'nde faaliyet gösteren lojistik firmasına ait boş kasa atık sahasında çıktı. Henüz bilinmeyen nedenle çıkan yangını gören çalışanların 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarı üzerine olay yerine itfaiye, orman ve jandarma ekipleri sevk edildi. 4 itfaiye aracı ve Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 1 arazözün katıldığı söndürme çalışmasında yangın, ormana sıçramadan söndürüldü.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı