Muğla Emniyeti'ne 37 araç desteği

TÜRK Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Muğla Şubesi tarafından Muğla İl Emniyet Müdürlüğü'ne kazandırılan 34 otomobil ve 3 SUV aracın anahtar...

TÜRK Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Muğla Şubesi tarafından Muğla İl Emniyet Müdürlüğü'ne kazandırılan 34 otomobil ve 3 SUV aracın anahtar teslimi törenle yapıldı.

Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Muğla Şubesi'ne araç alımı için hayırseverler tarafından bağış yapıldı. Yapılan bağışlarla Muğla İl Emniyet Müdürlüğü'ne 37 araç satın alındı. Satın alınan 37 aracın 10'u il merkezinde, 27'si ise ilçeler de görev yapacağı bildirildi. Araçların anahtar teslim için Muğla İl Emniyet Müdürlüğü bahçesinde düzenlenen törende konuşan Muğla Vali Yardımcısı Murat Sarı, araçların emniyet personelleri tarafından kazasız ve belasız kullanılması temennisinde bulundu.

FOTOĞRAF

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı