Muğla Büyükşehir Belediyesi 7 atık alım teknesiyle yaza hazırlanıyor

MUĞLA Büyükşehir Belediyesi, denizlerin daha temiz kalması için 7 atık alım teknesi ile turizm sezonuna hazırlanıyor.

MUĞLA Büyükşehir Belediyesi, denizlerin daha temiz kalması için 7 atık alım teknesi ile turizm sezonuna hazırlanıyor. Yaz mevsiminde yoğun olan deniz trafiği nedeniyle çalışmalarını sürdüren Büyükşehir ekipleri 1 Mayıs itibariyle atık ve sintineleri toplamaya devam edecek.

Muğla'nın denizleri Büyükşehir Belediyesi tarafından temizlenmeye devam ediliyor. İl genelinde denizleri korunması için çalışmalarını aralıksız sürdüren Muğla Büyükşehir Belediyesi, bu kapsamda 1 Mayıs itibariyle atık alım tekneleriyle hizmetine devam edecek. Muğla Büyükşehir Belediyesi "Mavi Deniz Temiz Kıyılar" projesi kapsamında 7 tekne ile deniz araçlarından atıkları alıp Göcek ve Akyaka'da bulunan atık alım merkezinde topluyor. Binlerce tur teknesi ve özel deniz araçlarının seyahat ettiği Muğla'nın denizleri Büyükşehir sayesinde korunuyor.

DENİZLERDEN BUGÜNE KADAR 16 MİLYON KİLOGRAM ATIK TOPLANDI

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı