Motosiklette 4 kişiyle tehlikeli yolculuk kamerada

ANTALYA'da, motosikletteki 4 kişinin tehlikeli yolculuğu, kameraya yansıdı.

ANTALYA'da, motosikletteki 4 kişinin tehlikeli yolculuğu, kameraya yansıdı. Motosiklettekilerin zaman zaman tek teker üzerinde gittikleri görüldü.

Antalya'nın Kepez ilçesinde 4 kişi, motosiklete binip yola çıktı. Kask da takmayan gençlerden 3'ü motosikletin gidiş yönünde, 1'i ise ters olarak bindi. Ayağa kalkan kişi de motosikleti hem kullandı hem de zaman zaman tek tekere kaldırdı. Kural tanımaya kişilerin tehlikeli yolculuğu, yanlarında kendilerini takip eden kişi tarafından kamerayla kaydedildi. Sosyal medyada yayınlanan görüntülere tepki yağdı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı