Mobilya deposunda yangın çıktı, binada oturanlar çatıya sığındı

ANTALYA'nın Manavgat ilçesinde 4 katlı apartmanın zemin katındaki mobilya deposunda yangın çıktı.

ANTALYA'nın Manavgat ilçesinde 4 katlı apartmanın zemin katındaki mobilya deposunda yangın çıktı. Binada oturanlar korunmak için çatıya çıkarken, alevler itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Aydınevler Mahallesi Hasan Fehmi Boztepe Caddesi'nde 4 katlı apartmanın zemin katındaki mobilya deposunda, saat 14.00 sıralarında yangın çıktı. İhbarla adrese Antalya Büyükşehir Belediyesi itfaiyesi, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Cadde trafiğe kapatılırken, alevler yan binanın panjurlarına da sıçradı. Bu sırada binada oturanlar, korunmak için çatıya çıktı. Bir süre sonra itfaiye merdiveni ile indirilen bina sakinleri, kontrol amaçlı hastaneye götürüldü. Dumandan etkilenen bazı itfaiye erlerine de sağlık ekipleri müdahale etti.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı