Mersin Orman Bölge Müdürlüğüne 3 dalda ‘başarı ödülü’

MERSİN (İHA) – Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen "2021 Yılı En'leri, Altın Kozalak Ödülleri"nde Mersin Orman Bölge Müdürlüğü...

MERSİN (İHA) – Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen "2021 Yılı En'leri, Altın Kozalak Ödülleri"nde Mersin Orman Bölge Müdürlüğü 3 dalda ödüle layık görüldü.

Orman Bölge Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Ankara'da gerçekleşen 2021 Yılı En'leri, Altın Kozalak Ödül Törenine Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişçi de katıldı. Törende, Mersin Orman Bölge Müdürlüğü çalışanları 3 dalda ödül aldı.

Tarsus Orman İşletme Müdürlüğünde çalışan Seyfettin Bayır, 2 bin 514 saatle "En Fazla Saat Çalışan Greyder Operatörü', Gülnar Orman İşletme Müdürlüğünde çalışan Yusuf Aydın, 2 bin 427 saatle "En Fazla Saat Çalışan Dozer Operatörü', yine Gülnar Orman İşletme Müdürlüğünde çalışan Ali Naim Küçükışık da 2 bin 623 saatle "En Fazla Saat Çalışan Ekskavatör Operatörü" dallarında başarı ödüllerini aldılar.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı