Memleket Partisi Serik İlçe yönetimi istifa etti

ANTALYA'da Memleket Partisi Serik İlçe Başkanı Ali Kurt ve yönetimi istifa etti.

ANTALYA'da Memleket Partisi Serik İlçe Başkanı Ali Kurt ve yönetimi istifa etti.

Memleket Partisi Serik İlçe Başkanı Ali Kurt, sosyal medya hesabından ilçe yönetimiyle birlikte istifa ettiklerini duyurdu. 2 yıldır ilçe başkanlığı görevinde olduğunu aktaran Kurt, kendi isteği üzerine istifa ettiğini, Memleket Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce'nin kendilerine demokrasiyi gösteremediğini ifade etti.

'DEMOKRASİ OLMAYAN YERDE DURMAMIZ SAKINCALI'

Kurt paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"Sayın Muharrem İnce bize demokrasiyi gösterememiştir. Antalya İl Başkanlığı'nda fırıldağın olduğu yerde biz yokuz. 2 yıldır yorduğum ilçe örgütünden ve Serik halkından özür dilerim. Kandırılmış olduğumuz anlaşılmıştır. Eski il başkanım Ramazan Deniz ve ben olmak üzere bütün Atatürkçüler diskalifiye edilmiştir, demişti ya Kılıçdaroğlu'na hep Atatürkçüleri bir kenara attılar. O da bizi bir kenara attı. Memleket Partisi ile örgüt olarak yollarımız ayrılmıştır. Saygılar ve sevgiler. Teşekkürler Serik demokrasi olmayan yerde durmamız sakıncalı."

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı