Mavi Kelebekler, ligi 2'ncilikle tamamladı

KONYAALTI Belediye SK Kadın Hentbol Takımı, Hentbol Kadınlar Süper Ligi 2022-2023 sezonunu 2'ncilik kupasıyla tamamladı.

KONYAALTI Belediye SK Kadın Hentbol Takımı, Hentbol Kadınlar Süper Ligi 2022-2023 sezonunu 2'ncilik kupasıyla tamamladı.

Türk hentboluna kulüpler bazında ilk Avrupa şampiyonluğunu kazandırma başarısını gösteren Konyaaltı Belediye SK Kadın Hentbol Takımı, şampiyonluk hedefiyle başladığı 2022-2023 sezonunu Kastamonu Belediyesi'nin ardından 2'nci sırada tamamladı. Normal sezonu 2'nci sırada tamamlayarak play-off oynama hakkı kazanan Mavi Kelebekler, ilk olarak Tekirdağ, sonrasında da İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni geçerek play-off finalinde Kastamonu Belediyesi'nin rakibi olmuştu. Finalin ilk maçında kendi evinde, ikinci maçında da Kastamonu'da oynanan maçlarda rakibine mağlup olarak seride 2-0 geriye düşen Mavi Kelebekler, Kastamonu'da oynanan üçüncü maçı kazanarak şampiyonluk için umutlanmıştı.

MÜCADELELERİ ALKIŞ ALDI

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı