Manavgat'ta otel lojmanı yandı

ANTALYA'nın Manavgat ilçesinde otel personel lojmanı olarak kullanılan binada yangın çıktı.

ANTALYA'nın Manavgat ilçesinde otel personel lojmanı olarak kullanılan binada yangın çıktı.

Manavgat'ın Side Mahallesi 1553 sokakta bulunan otel personel lojmanı olarak kullanılan binanın yanında bulunan ve ardiye olarak kullanılan depoda sabaha karşı saat 04:00 sıralarında yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen yangının sıçradığı lojman, güvenlik görevlilerinin gayretiyle kısa sürede tahliye edildi. Lojmanda 40, depoda da bir kişinin kaldığı öğrenildi. Vatandaşların ihbarı ile olay yerine gelen Antalya Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın kısa sürede söndürülürken, olayla ilgili jandarma tarafından soruşturma başlatıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı