Manavgat'ta 19 Mayıs coşkuyla kutlandı

ANTALYA'nın Manavgat ilçesinde 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı.

ANTALYA'nın Manavgat ilçesinde 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı.

19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Atatürk Kültür Merkezi önünden Cumhuriyet Meydanı'na kadar düzenlenen Gençlik Yürüyüşü gerçekleştirildi. Yürüyüşe öğrenciler, çeşitli spor kulüplerindeki öğrenciler ve antrenörleri ile diğer yetkililer katıldı.

Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törene Akseki Kaymakamı ve Manavgat Kaymakam Vekili Volkan Hülür, Belediye Başkanı Şükrü Sözen, Cumhuriyet Başsavcısı Ersin Selimefendigil, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Süleyman Karakaya, daire amirleri, siyasi partilerin ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle öğrenciler, öğretmenler ve vatandaşlar katıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı