Manavgat halkı iftarda buluştu

MANAVGAT Belediyesi'nin kentte birlik, beraberlik ve paylaşma duygusunu pekiştirmek amacıyla Atatürk Kültür Merkezi önünde kurduğu iftar çadırlarında,...

MANAVGAT Belediyesi'nin kentte birlik, beraberlik ve paylaşma duygusunu pekiştirmek amacıyla Atatürk Kültür Merkezi önünde kurduğu iftar çadırlarında, Ramazan'ın ilk gününde 5 bin vatandaş orucunu açtı.

İftarın ilk gününe Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, CHP Manavgat İlçe Başkanı Oykun Başar ve yönetimi, İYİ Parti Manavgat İlçe Başkanı Hüseyin Ergen ve yönetimi, DEVA Partisi Manavgat İlçe Başkanı Dilaver Akpolat ve yönetimi, Saadet Partisi Manavgat İlçe Başkanı İlhami Demiral ve yönetimi, Demokrat Parti İlçe Başkanı Aylin Tezcan Çelik ve yönetimi, ADD Manavgat Şube Başkanı Yaşar Bulut ve yönetimi, Manavgat Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Seydi Tahsin Güngör ve yönetimi, Manavgat Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Hasan Özcan ve yönetimi, Manavgat Ziraat Odası Başkanı Rasim Metin ve yönetimi, belediye meclis üyeleri, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, basın mensupları ile binlerce Manavgatlı katıldı. Ramazan'ın ilk iftar menüsünde yemeği Başkan Şükrü Sözen, vatandaşlara kendi elleriyle dağıttı.

SÖZEN: GÖNÜL SOFRALARINDA BULUŞUYORUZ

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı