Madde bağımlılarının kaldığı evde yangın

ANTALYA'da madde bağımlıları tarafından kullanıldığı belirtilen metruk evde yangın çıktı.

ANTALYA'da madde bağımlıları tarafından kullanıldığı belirtilen metruk evde yangın çıktı. Yangın, ekiplerin zamanında müdahalesiyle kısa süre içinde söndürüldü. Alevlere müdahale ederken yangın kıyafetleri kirlenen itfaiye erini meslektaşı tazyikli su ile yıkadı.

Yangın, saat 10.00 sıralarında Muratpaşa ilçesi Doğuya Mahallesi'nde bulunan müstakil evde meydana geldi. Madde bağımlıları tarafından kullanıldığı belirtilen evde bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Evden duman çıktığını gören vatandaşlar, durumu polise bildirdi. İhbarın ardından adrese sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Belirtilen adrese gelen Antalya Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede kontrol altına aldı. Yangın, ekiplerin müdahalesiyle büyümeden söndürüldü. Metruk ev içinde alevlere müdahale eden ve kıyafetleri kirlenen itfaiye erini meslektaşı su tabancası ile yıkadı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı