Kursiyerlerin el emeği sergisi Atatürk Kent Meydanı'nda açıldı

ANTALYA'da Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin meslek edindirme, sanat ve hobi kursları yılsonu sergisinin açılışında "Bu yıl da kursiyerlerimizi...

ANTALYA'da Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin meslek edindirme, sanat ve hobi kursları yılsonu sergisinin açılışında "Bu yıl da kursiyerlerimizi harikalar yarattı" dedi.

Muratpaşa Belediyesi'nin mesleki eğitim, sanat ve hobi kurslarının yılsonu sergisi Muratpaşa Atatürk Kent Meydanı'nda açıldı. Hafta boyunca açık kalacak sergi, aynı zamanda Babalar Günü olan 18 Haziran Pazar akşamı Yüksek Sadakat konseriyle sona erecek.

16 merkezde, 60 branşta düzenlenen mesleki eğitim, sanat ve hobi kurslarına bu yıl 4 bin 350 kursiyer katıldı. Kursiyerlerin el emeği göz nuru ürünlerinin kentle buluştuğu serginin açılışını Başkan Uysal ve eşi Ümran Uysal yaptı. Yağlı boya tablolardan el sanatlarına, tekstilden seramik ve heykele binlerce ürün yer aldığı kent meydanındaki stantları gezen Başkan Uysal, "Bu yıl da kursiyerlerimizi harikalar yarattı" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı