Kumluca protokolü veda yemeğinde buluştu

ANTALYA'nın Kumluca ilçesinde protokol üyeleri Jandarma Binbaşı Mehmet Demi'nin tayini, SGK Şube Müdürü Meltem Dilekcan'ın da emekliye ayrılması dolayısıyla...

ANTALYA'nın Kumluca ilçesinde protokol üyeleri Jandarma Binbaşı Mehmet Demi'nin tayini, SGK Şube Müdürü Meltem Dilekcan'ın da emekliye ayrılması dolayısıyla düzenlenen yemekte bir araya geldi.

Kumluca İlçe Jandarma Bölük Komutanı Jandarma Binbaşı Mehmet Demi'nin Diyarbakır'a tayin olması ve SGK Kumluca Şube Müdürü Meltem Dilekcan'ın emekliye ayrılması dolayısı ile veda yemeği düzenlendi. Kumluca Uygulama Oteli bahçesinde verilen yemeğe Kumluca Kaymakamı Tekin Erdemir, daire amirleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve mahalle muhtarları katıldı. Yemeğin ardından Kaymakam Tekin Erdemir tarafından Jandarma Binbaşı Mehmet Demir ve Müdür Meltem Dilekcan'a ilçede yaptıkları görevleri anısına plaket verildi.

Kumluca Jandarma Bölük Komutanı Jandarma Binbaşı Mehmet Demir, "Kumluca'da tüm daire amirlerimiz ve vatandaşlarımız ile birlikte uyum içinde görev yaptık. Çok güzel günlerimiz oldu. Görev sürem içerisinde bana verdiğiniz desteklerden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bilin ki artık Diyarbakır'da da bir kapınız var. Mutlaka bekliyorum" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı