Korkuteli'de fidan dikimi

ANTALYA'nın Korkuteli ilçesinde depremde hayatını kaybeden vatandaşlar anısına fidan dikildi.

ANTALYA'nın Korkuteli ilçesinde depremde hayatını kaybeden vatandaşlar anısına fidan dikildi.

Orman Haftası kapsamında, depremde hayatını kaybeden vatandaşların hatıralarını yaşatmak için Korkuteli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Orman İşletme Müdürlüğü tarafından organize edilen ağaç dikimi etkinliği, Kaymakam Sezgin Üçüncü, İlçe Milli Eğitim Müdürü Akif Tak, Emniyet Müdürü Tuncay Demirel, Jandarma Komutanı Vedat Kılınç, Orman İşletme Müdürü Ahmet Keser ve tüm okulların katılımıyla gerçekleştirildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı