Korkuteli'de bisiklet turu

ANTALYA'nın Korkuteli ilçesinde Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından hayata geçirilen "Bisikletini al gel" projesi kapsamında bisiklet turu düzenlendi.

ANTALYA'nın Korkuteli ilçesinde Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından hayata geçirilen "Bisikletini al gel" projesi kapsamında bisiklet turu düzenlendi.

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü tarafından düzenlenen bisiklet turuna Kaymakam Sezgin Üçüncü, AK Parti İlçe Başkanı Kemal Sancaktar, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. Şehitlik Anıtı'ndan başlayan ve spor salonunda sona eren bisiklet turu yoğun ilgi gördü.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı