Kepez'in güreşçilerinden 6 altın madalya

KEPEZ Belediyesi Spor Kulübü güreşçileri, Antalya U15 Antalya Birinciliği müsabakalarından 6 altın, 2 bronz madalya kazandı.

KEPEZ Belediyesi Spor Kulübü güreşçileri, Antalya U15 Antalya Birinciliği müsabakalarından 6 altın, 2 bronz madalya kazandı.

Kepez'in güreş takımı gururlandırdı. Döşemealtı Spor Salonunda gerçekleştirilen Antalya U15 Antalya Birinciliği müsabakalarından Kepez Belediyesi Spor Kulübü güreşçileri, 6 altın, 2 bronz madalya kazandı. Güreş takımı antrenörü Meral Kaya, pandemi sürecinden sonra hızla gelen bu başarıların kendilerini gururlandırdığını söyledi. Antrenör Kaya, "Geleceğin pehlivanlarıyla gurur duyuyoruz. Antalya'nın güreş sporuna ilgisini biliyoruz. Gelecekte daha büyük başarılara imza atacağımıza inanıyoruz" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı