Kepez depremzedeleri bağrına bastı

KEPEZ Belediyesi, deprem bölgesinden Antalya'ya gelen depremzedeleri bağrına bastı.

KEPEZ Belediyesi, deprem bölgesinden Antalya'ya gelen depremzedeleri bağrına bastı. Kepez'de depremzedeler için Sahra Mutfağı kuruldu, Belediye Sağlık Merkezi'nin sağlık ekipleride afetzedelere sağlık hizmeti sunuyor.

Kahramanmaraş merkezli gerçekleşen depremlerin ardından 10 ilde arama kurtarma çalışmaları devam ederken, bir yandan da yaralılar ve depremde evsiz kalıp konaklama sorunu yaşayan vatandaşlar Antalya'ya getiriliyor. Deprem felaketinin yaşandığı ilk günden itibaren depremzedeler için seferber olan Kepez Belediyesi, deprem bölgesinden Antalya'ya gelen depremzedeleri de bağrına bastı. Kepez Belediyesi ilçede depremzedeler için Sahra Mutfağı kurdu. Bölgeye gelen depremzedelere sıcak yemek ve çay ikram edildi. Depremzedelerin geleceği duyumu üzerine, Kepezliler Sahra Mutfaklarına koştu. Ev yapımı kek, börek, poğaça gibi yiyeceklerin gelecek deprem zedelere ikram edilmesi için sıraya girdiler. Kepezlilerin bu geniş gönüllülüğü herkesi duygulandırdı.

BELEDİYE SAĞLIK MERKEZİ'NDEN SAĞLIK HİZMETİ

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı