Kemer'deki orman yangınına havadan müdahale (5)

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Kemer'de devam eden yangın bölgesinde açıklamada bulundu.

BAŞKAN BÖCEK: YİNE CİĞERİMİZ YANIYOR

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Kemer'de devam eden yangın bölgesinde açıklamada bulundu. Kendisine Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu ve Büyükşehir Belediyesi ilgili birim yöneticilerinin eşlik ettiği Başkan Muhittin Böcek, yangın nedeniyle tüm Antalyalılara geçmiş olsun dileğinde bulundu. Başkan Böcek, "Yine orman yangınlarımızla ilgili saat 21.45'te Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına gelen ihbar üzerine bütün ekibimiz yola çıktı. Yine ciğerimiz yanıyor. Tüm komşu illerimizden destek olan bütün belediye başkan arkadaşlarımıza, kamu kurum ve kuruluşlarına, bakan yardımcılarımız burada, kısaca burada emek veren bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı