Kemer'de 3 Aralık Dünya Engelliler Günü programı düzenlendi

ANTALYA'nın Kemer ilçesinde kaymakamlık tarafından 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla etktinlik yapıldı.

ANTALYA'nın Kemer ilçesinde kaymakamlık tarafından 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla etktinlik yapıldı.

Kemer Kaymakamlığı tarafından Beldibi Mahallesi'ndeki bir otelde düzenlenen programa, Kemer Kaymakamı Hüseyin Çam, Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Kemer Jandarma Komutanı Binbaşı Ramazan Ergel, İlçe Sahil Güvenlik Komutan Vekili Alper Aydın, İlçe Milli Eğitim Müdürü Semra Bekar, İlçe Sağlık Müdürü Ceren Avanos İnce, Kemer Engelliler Derneği (KEMED) Başkanı Nur Batıbay Yanmış, siyasi parti, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar, engelli vatandaşlar ve aileleri katıldı. Kaymakam Çam ile Başkan Topaloğlu, etkinlikte engelli bireyler ve aileleri ile sohbet etti. Program kapsamında engelli çocuklar palyaçolarla, jonglörlerle ve müzik eşliğinde eğlendi. Kaymakam Çam, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde farkındalık oluşturmak amacıyla etkinlik düzenlediklerinden bahsetti.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı