Kaymakam Tanrıkulu'ndan kurumlara ziyaret

BURDUR Bucak Kaymakamı Erol Tanrıkulu ve beraberindeki protokol üyeleri, yeni yılda mesai yapan kurumları ziyaret etti.

BURDUR Bucak Kaymakamı Erol Tanrıkulu ve beraberindeki protokol üyeleri, yeni yılda mesai yapan kurumları ziyaret etti.

Kaymakam Erol Tanrıkulu, beraberinde AK Parti Milletvekili Yasin Uğur, Belediye Başkanı Emrullah Ünal, Bucak Cumhuriyet Başsavcısı İsmail Sarı ve bazı birim müdürleri ile yeni yılda mesai yapan kurumları ziyaret etti. Kaymakam Erol Tanrıkulu ve beraberindeki protokol Bucak Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü, Bölge Trafik Denetleme İstasyon Amirliği, Bucak Devlet Hastanesi'ni ziyaret ederek çalışanların yeni yıllarını kutladı. Daha sonra Bucak İsmail Şerife Sarı Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi'ni ziyaret eden heyet, burada özel çocukların hazırladığı programa katıldı ve yeni yıl pastasını kesti.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı