Kaymakam Şahin, asker ve polisle bayramlaştı

ANTALYA'nın Serik ilçesinde Kaymakam Cemal Şahin, asker, polis, hasta ve hasta yakınları ile şehit aileleriyle bayramlaştı.

ANTALYA'nın Serik ilçesinde Kaymakam Cemal Şahin, asker, polis, hasta ve hasta yakınları ile şehit aileleriyle bayramlaştı.

Kurban Bayramı dolayısıyla Hükümet Konağı bahçesinde düzenlenen bayramlaşma törenine Serik Kaymakamı Cemal Şahin, Belediye Başkanı Enver Aputkan, daire müdürleri, siyasi partilerin ilçe başkanları, STK başkanları ve vatandaşlar katıldı. Törenin ardından Kaymakam Şahin ve protokol üyeleri İlçe Emniyet Müdürlüğü, İlçe Jandarma Komutanlığı ve Serik Devlet Hastanesi'ni ziyaret etti. Protokol burada polis, jandarma personeli, hastane çalışanları, hasta ve hasta yakınları ile bayramlaştı. Kaymakam Şahin beraberindekilerle şehit ailelerini ziyaret ederek, bayramlarını kutladı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı