Kaymakam Çocuklarla Maç Yaptı

Adana'nın Saimbeyli ilçesinde Kaymakam Mehmet Fatih Kesitoğlu ilçesinde okul bahçesinde maç yapan öğrencilerin futbol heyecanına ortak oldu.

Adana'nın Saimbeyli ilçesinde Kaymakam Mehmet Fatih Kesitoğlu ilçesinde okul bahçesinde maç yapan öğrencilerin futbol heyecanına ortak oldu.

Kaymakam Mehmet Fatih Kestioglu görev esnasında okul bahçesinde top oynayan çocukları görünce onlara eşlik ederek çift kale maç yaptı. O anlar sosyal medyada paylaşıldıktan sonra beğeni alırken Kaymakam Mehmet Fatih Kestioğlu'nun çocuklarla birlikte yaşadığı heyecan yürekleri ısıttı.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı