Kahramanmaraş’ta doğa baharla birlikte canlandı

Kahramanmaraş'ta uzun ve soğuk geçen kışın ardından baharla birlikte doğa canlandı.

Kahramanmaraş'ta uzun ve soğuk geçen kışın ardından baharla birlikte doğa canlandı.

Kahramanmaraş'ta il ve ilçeleri gezerek doğa fotoğrafları çeken ve kentin tanıtımına katkı sağladığını söyleyen fotoğrafçı Baki Özdoğan, "Bahar ile birlikte ortaya çok güzel manzaralar çıktı. Birçok canlının bulunduğu fotoğraflar çektim. Bu güzellikleri fotoğraflarken insan huzur buluyor" dedi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı