Kahramanmaraş’ta çevreyi kirleten firmaya ceza

Kahramanmaraş'ta çevreye atık kömür küllerini bırakan bir firmaya 367 bin 740 lira cezai işlem uygulandı.

Kahramanmaraş'ta çevreye atık kömür küllerini bırakan bir firmaya 367 bin 740 lira cezai işlem uygulandı.

İl Jandarma Komutanlığına bağlı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Tim Komutanlığı ekipleri, Pazarcık ilçesi Narlı bölgesinde yaptığı incelemelerde çevreye fabrika atığı kömür külü bırakıldığını tespit etti. Gaziantep'te faaliyet gösteren geri dönüşüm tesisinin Narlı bölgesinde bazı alanlara kömür atık küllerini döktüğü belirlendi. Olay sonrası Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ekipleri, Çevre Kanunu kapsamında işletmeye 367 bin 740 lira idari yaptırım uyguladı.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı