Jandarmaya pastalı kutlama

ISPARTA'nın Eğirdir ilçesinde Jandarma Teşkilatı'nın kuruluş yıl dönümü pasta kesilerek kutlandı.

ISPARTA'nın Eğirdir ilçesinde Jandarma Teşkilatı'nın kuruluş yıl dönümü pasta kesilerek kutlandı.

Eğirdir Kaymakamı Adem Çelik, beraberinde Eğirdir Belediye Başkanı Veli Gök ile birlikte Jandarma Teşkilatı'nın 184. kuruluş yıl dönümü münasebetiyle İlçe Jandarma Komutanlığı'na ziyarette bulundu. İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Fatih Türkmen ve görev başındaki jandarma personelleriyle görüşen Kaymakam Adem Çelik ve Başkan Gök, teşkilatın kuruluş yıl dönümünü kutladı. Özverili çalışmalarından dolayı jandarma personellerine teşekkür eden Kaymakam Çelik, onlarla sohbet edip hâl ve hatırlarını sordu. Ziyaret kapsamında jandarmanın kuruluş yıl dönümü dolayısıyla pasta kesildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı