Jandarmanın kuruluş yıl dönümü kutlandı

JANDARMA Teşkilatı'nın kuruluşunun 184'üncü yıl dönümü dolayısıyla Burdur'da tören düzenlendi.

JANDARMA Teşkilatı'nın kuruluşunun 184'üncü yıl dönümü dolayısıyla Burdur'da tören düzenlendi.

Tören kapsamında İl Jandarma Komutanı Albay Mustafa Güder, Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtına çelenk sundu. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından meydanda kurulan stantlarda jandarma ekipmanları sergilendi. Törende Nevşehir Jandarma At ve Köpek Eğitim Merkezi Komutanlığı'nda asayiş eğitimi verilen atlı jandarma timi ile Burdur İl Jandarma Komutanlığı'nda görevli asayiş ve bomba arama uzmanı köpekler ilgi gördü. Törene Garnizon Komutanı Kıdemli Albay Serdar Erkan Ergil, İl Jandarma Komutan Yardımcısı Albay Engin Hatipoğlu, İl Emniyet Müdürü Ümit Bitirik, Baro Başkanı Ramazan Gedik, Muharip Gaziler Derneği Burdur Temsilcisi Hasan Okyar ile jandarma ve emniyet personeli katıldı. Törene katılanlar daha sonra asri mezarlıktaki şehitliğe giderek mezarlara karanfil bıraktı. Kur'an-ı Kerim okunmasının ardından dua edildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı