Jandarmadan yaban hayvanlarına yem

Mersin'de jandarma ekipleri, yaban hayvanların aç kalmaması için doğaya mama ve saman bıraktı.

Mersin'de jandarma ekipleri, yaban hayvanların aç kalmaması için doğaya mama ve saman bıraktı.

İl Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, ekipler Tarsus ilçesinde kar yağışı nedeniyle yiyecek bulmakta güçlük çeken yaban hayvanlarının aç kalmaması için Tarsus Doğa Parkı personeliyle birlikte yaban hayvanlarının yaşadıkları bölgelere yem ve saman bıraktı.

Yaban hayvanlarının aç kalmaması için bu tür çalışmaların sürdürüleceği belirtildi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı