Jandarmadan 184. kuruluş yıldönümü kutlaması

ANTALYA'da Jandarma Teşkilatı'nın 184'üncü kuruluş yıldönümü törenle kutlandı.

ANTALYA'da Jandarma Teşkilatı'nın 184'üncü kuruluş yıldönümü törenle kutlandı.

Cumhuriyet Meydanı'ndaki program, İstiklal Marşı'nın okunması ve saygı duruşu ile başladı. Ardından İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Tarık Hekimoğlu adına Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu. Bandonun çaldığı marşların ardından konuşan Tuğgeneral Hekimoğlu, "Yerleşik kurum kültürü ve kimliğine sahip personeliyle jandarma, üstün birlik ve silah arkadaşlığı ruhu, vatandaşa insan merkezli adaletli sevgi ve şefkatle birleştirici ve kucaklayıcı yaklaşımıyla her zaman milletinin yanında yer almış ve almaya da devam edecektir" dedi. Konuşmanın ardından tören sona erdi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı