Jandarma komandolar deprem bölgesine uğurlandı

BURDUR'dan deprem bölgesinde görev almak için giden jandarma komandolara uğurlama töreni düzenlendi.

BURDUR'dan deprem bölgesinde görev almak için giden jandarma komandolara uğurlama töreni düzenlendi.

İl Jandarma Komutanlığı'nda düzenlenen törene Vali Vekili Ahmet Mailoğlu, İl Jandarma Komutanı Albay Mustafa Güder ile jandarma personeli katıldı. İl Jandarma Komutanlığı bahçesindeki törende konuşan Vali Vekili Ahmet Mailoğlu, "Allah kazasız belasız gidip gelmeyi, hayırlı görevler yapmayı nasip etsin" dedi.

İl Jandarma Komutanı Albay Mustafa Güder de personele deprem bölgesinde yapacakları görevle ilgili uyarılarda bulundu. Güder, "Hayırlı yolculuklar, hayırlı görevler. Yolunuz ve bahtınız açık olsun" diye konuştu.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı