Isparta'da Mesleki Eğitim Şenliği düzenlendi

ISPARTA il genelindeki meslek liseleri Mesleki Eğitim Erasmus+ Akreditasyon Programı ve Eğitimin Niteliğini Geliştirme Projesi (ENGEP) kapsamında 2'ncisi düzenlenen...

ISPARTA il genelindeki meslek liseleri Mesleki Eğitim Erasmus+ Akreditasyon Programı ve Eğitimin Niteliğini Geliştirme Projesi (ENGEP) kapsamında 2'ncisi düzenlenen Mesleki Eğitim Şenliği'nde buluştu.

15 Temmuz Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı'nda kurulan stantlarda öğrenciler yıl boyu edindikleri bilgileri ziyaretçilere sunma fırsatı yakaladı. Mesleki Eğitim Şenliği'ne katılan Vali Aydın Baruş, stantları tek tek gezerek uygulamalar ve ortaya çıkarılan ürünler hakkında öğrenci ve öğretmenlerden bilgi aldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı