Isparta'da engellilere temsili askerlik

ISPARTA'da engelli gençler temsili askerlik yapmanın sevinci ve gururunu yaşadı.

ISPARTA'da engelli gençler temsili askerlik yapmanın sevinci ve gururunu yaşadı.

10-16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası kapsamında Terörizmle Mücadele Eğitim ve Tatbikat Merkezi Komutanlığı'nda temsili askerlik uygulamasına katılan engelli gençler düzenlenen törenle yemin etti. Yemin törenine Vali Aydın Baruş, Garnizon Komutanı Albay Mustafa Kahraman ve özel gençlerin aileleri katılırken, komutanlık emrinde askerlik görevlerini yerine getiren yüzlerce Mehmetçik de özel gençleri yalnız bırakmadı.

Vali Baruş'un alanda bulunanları selamlamasıyla başlayan tören temsili askerlik uygulamasını yerine getiren özel gençlerin Türk bayrağı ve silaha ellerini koyup askerlik yemini etmesiyle devam etti. Yemin edilmesinin ardından 2 engelli genç tarafından yaş kütüğüne plaket çakıldı. Törende dönem arkadaşları adına bir konuşma yapan Piyade Er Osman Şahin, "Her Türk gencinin yaşadığı bu heyecanı bizlere yaşattığınız için teşekkür ediyoruz" diyerek vatanın bölünmez bütünlüğü için terörle mücadelenin önemine değindi.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı