Isparta 32 evinde puan kaybetti

ISPARTA 32 Spor kendi sahasında karşı karşıya geldiği Çorum Futbol Kulübü ile golsüz berabere kaldı.

ISPARTA 32 Spor kendi sahasında karşı karşıya geldiği Çorum Futbol Kulübü ile golsüz berabere kaldı.

Isparta Atatürk Stadyumu'nda oynanan müsabakayı Isparta Valisi Aydın Baruş da izlerken, 3 bin dolayında taraftar takımlarını desteklemek üzere tribünlerde yerini aldı. Geçen hafta deplasmanda Batman Petrolspor'u mağlup ederek 3 puanla tırmanışa geçen Isparta 32 Spor bu haftada 3 puan parolası ile çıktığı mücadelede gol pozisyonlarını değerlendiremedi.

İlk yarısı 0-0 sona eren mücadelede ev sahibi takım ikinci yarı daha atak bir futbol sergiledi. 67'nci dakikada Hüseyin, 69'uncu dakikada Abdullah ve 86'ncı dakikada Burhan'ın pozisyonlarında kaleci Bayram müdahale ederek gole izin ermeyince karşılaşma 0-0 sona erdi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı