İlk yarıyı galibiyetle kapattı

MURATPAŞA'nın Sultanları, Kadınlar Voleybol 1. Ligi'nde ilk yarıyı galibiyetle kapattı.

MURATPAŞA'nın Sultanları, Kadınlar Voleybol 1. Ligi'nde ilk yarıyı galibiyetle kapattı. Muratpaşa, kendi evinde ağırladığı Vakıfbank'ı 3-0'la geçti.

Hafta sonu Süleyman Evcilmen Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada ilk set 25-18 Muratpaşa'nın üstünlüğüyle geçildi. İkinci seti 25-21 kazanan Muratpaşa'nın Sultanları, üçüncü seti de 25-19 alarak karşılaşmadan 3-0'lık skorla ayrıldı. Muratpaşa, Vakıfbank galibiyetiyle puanını 24'e yükselterek liderin 5 puan ardından ilk yarıyı 4'üncü sırada tamamladı. Kadınlar Voleybol 1. Ligi'nde ikinci yarı bu hafta sonu oynanacak karşılaşmalarla başlayacak. Muratpaşa, 24 Aralık Cumartesi kendi evinde Nermin Hanım Zeytinliği Havran Belediyesi'yle karşılaşacak.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı