İki kardeş harçlığını depremzedelere gönderdi

BURDUR'un Bucak ilçesinde iki kardeş biriktirdikleri harçlığı depremzedelere gönderdi.

BURDUR'un Bucak ilçesinde iki kardeş biriktirdikleri harçlığı depremzedelere gönderdi.

Bucak'ta oturan ortaokul öğrencisi Emine (12) ve ilkokul öğrencisi kardeşi Elif Tutum (9), biriktirdikleri harçlığı Hatay'daki depremzede öğrencilere gönderdi. Elif Tutum depremzede çocuklara yazdığı mektupta, "Merhaba arkadaşlar. Ben sizi haberde gördüm. Çok üzüldüm. Hatay'da hepinizin evi yıkılmış. Ben çok üzüldüm. O yüzden bu parayı size vermek istiyorum. Ben gelmek istedim ama babam izin vermedi. Çünkü orada deprem var. O yüzden bu parayı size veriyorum. Bir şeyler alıp beni hatırlarsınız. Güle güle kullanın" yazdı.

'KENDİNİZE ÇİKOLATA ALIN'

Emine'nin mektubunda ise şu ifadeler yer aldı:

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı