Hatay'da su sorunu cuma bitecek

DEPREM felaketinin ilk günlerinden bu yana Hatay'ın su şebekesini faaliyete geçirmek için çalışan ve kentin büyük bölümünü suya kavuşturan Antalya...

DEPREM felaketinin ilk günlerinden bu yana Hatay'ın su şebekesini faaliyete geçirmek için çalışan ve kentin büyük bölümünü suya kavuşturan Antalya Büyükşehir Belediyesi Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü (ASAT) ekiplerinin, bölgede cuma gününe kadar su sorununu ortadan kaldıracağı açıklandı.

ASAT Genel Müdürlüğü ekipleri Hatay'da depremin ilk gününden bu yana çöken şebeke suyunu hayata geçirmek, fay hatları üzerinden geçen ana boruları onarmak için çalışıyor. Hatay Büyükşehir Belediyesi'nin Hatsu Genel Müdürlüğü'ne ait 7 su üretim tesisi ve 1 içme suyu arıtma tesisini makine ekipman ve teknik desteği ile faaliyete geçiren mahallelerdeki kuyulardan da temiz su teminine başlayan ASAT, bir çadır kente su arzına başladı.

24 SAAT ÇALIŞIYORLAR

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı