Hatay’da 5 yıl aradan sonra kar sevinci

Merkez ilçe Antakya'da etkisini gösteren kar yağışı ile şehir beyaza büründü.

Hatay'ın merkez ilçesi Antakya'ya 5 yıl aradan sonra kar yağdı.

Merkez ilçe Antakya'da etkisini gösteren kar yağışı ile şehir beyaza büründü. 5 yıl sonra kar örtüsünü gören vatandaşlar ve çocuklar karın tadını çıkardı. Kimi vatandaşlar ise arabalarının üzerinde biriken karı temizledi. Kar nedeniyle zorluk yaşayan sürücüleri uyaran polis ekipleri, sürücülerden daha tedbirli olmalarını istedi.

Antakya merkeze en son 2016 yılında kar yağdığını belirten Mustafa Dilek, "Dün gece bir daha kar yağışı oldu. Biz Hataylılar ve Antakyalılar olarak biraz heyecanlıyız. 5 yıl sonra kar görmek bizleri biraz heyecanlandırdı. Çoluk çocuk şu an dışarıda, kar erimeden onunla oynamak istiyor. Biz de karın tadını çıkarmaya çalışıyoruz" dedi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı