Güney Koreli Yoon, kemanıyla büyüledi

ANTALYA Devlet Senfoni Orkestrası'nın (ADSO) konserler dizisi kapsamında Güney Koreli keman sanatçısı Soyoung Yoon, beş yıl aradan sonra klasik müzik severlerin...

ANTALYA Devlet Senfoni Orkestrası'nın (ADSO) konserler dizisi kapsamında Güney Koreli keman sanatçısı Soyoung Yoon, beş yıl aradan sonra klasik müzik severlerin karşısına çıktı.

Atatürk Kültür Merkezi (AKM) Aspendos Salonu'nda gerçekleşen konserde güzelliğiyle de dikkatleri üzerine toplayan Soyoung Yoon, solist sanatçı olarak sahne aldı, ünlü şef Orhun Orhon da orkestrayı yönetti. Keman çalmaya 5 yaşında başlayan Soyoung Yoon, dünyaca ünlü bestecilerden Felix Mendelssohn'un keman konçertosunu yorumladı. Katıldığı keman yarışmalarında birincilik ödülleri kazanan Yoon, konserde sanatseverleri mest etti. Yoon'a çiçekle teşekkür edildi.

ULUSLARARASI ÖDÜLLÜ

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı