'Göçebe Tuvaller' Antalya'da

FARKLI illerden 35 sanatçının katıldığı "Göçebe Tuvaller" adlı karma serginin 3'üncüsü Antalya'da açıldı.

FARKLI illerden 35 sanatçının katıldığı "Göçebe Tuvaller" adlı karma serginin 3'üncüsü Antalya'da açıldı.

Antalya Arkeoloji Müzesi Sanat Galerisi'nde Muhip Süeltürk'ün sanat danışmanlığında, Nergis Orhon Soydaner'in koordinatörlüğünde gerçekleşen ve çoğunluğu resim, rölyef, seramik, geleneksel el sanatları çalışmalarının yer aldığı sergiye sanatçı ve sanatseverlerin ilgisi yoğun oldu. Sergilenen eserlerin konusunu ise insan portreleri, doğa ve doğa canlıları, kuşlar ve göç yolları oluşturdu. "Göçebe Tuvaller" ismi altında farklı illerden katılımlarla çalıştaylar düzenleyen grubun sanatçıları, "Biz yerel dokuyu evrensel bağlamda hayata geçiren ilk ressamlar topluluğuyuz" dedi. Sanatçılar, "kuşlar" ve "göç yolları" gibi başlıkları altında da toplumsal hafızanın geri dönüşümünü resim sanatıyla buluşturduklarını ifade etti.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı