Gençlerden bisiklet turu

GENÇLİK Haftası kapsamında Manavgat Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü organizasyonunda Manavgat Gençlik Merkezi gönüllüleri ve liseli öğrencilerin...

GENÇLİK Haftası kapsamında Manavgat Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü organizasyonunda Manavgat Gençlik Merkezi gönüllüleri ve liseli öğrencilerin katılımı ile Gençlik Haftası Bisiklet Turu düzenlendi.

Manavgat Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü, 15-21 Mayıs Gençlik Haftası kapsamında Gençlik Haftası Bisiklet Turu düzenledi. Manavgat Gençlik Merkezi gönüllüleri ve liseli öğrencilerin katıldığı tur, Manavgat Cumhuriyet Meydanı'nda başladı ve Titreyengöl Turizm Bölgesi'nde saat kulesi önünde sona erdi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı