Gençler 3'te 3 yaptı

SERİK Belediyespor U17 futbol takımı karşılaştığı İkizler Futbol Takımı'nı 4-1 yenerek 3'te 3 yaptı.

SERİK Belediyespor U17 futbol takımı karşılaştığı İkizler Futbol Takımı'nı 4-1 yenerek 3'te 3 yaptı.

Antalya Amatör Küme U17 2. Grup'ta mücadele eden Serik Belediyespor U17 Futbol Takımı, Çandır futbol sahasında oynanan maçta İkizler Futbol Takımı'nı 4-1 yendi. U17 takımı önümüzdeki hafta sonu Manavgat deplasmanında Ilıcaspor ile karşılaşacak.

U17 teknik direktörü İsmail Demirci, "İlk maçımızda Kırkgöz Döşemealtı sporu 4-1, ikinci maçta Kalekapıspor'u 3-1'lik skorlarla yendik. Son olarak İkizlerspor'u 4-1 yenerek 3'te 3 yaptık. Amacımız ilk 2 sırada yer alarak diğer 6 grubun ilk iki takımları ile yapılacak play-off mücadelesi yapmak. Bu 12 takım A ve B grubunda mücadele edecek. Burada 1. olan takımlar Antalya'yı, Türkiye şampiyonasında temsil edecek. Biz de Türkiye şampiyonasında oynamak istiyoruz" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı