Geliri depremzedelere bağışlanacak Antalya Cup başladı

Antalya'nın Serik ilçesinde bu yıl 5'incisi gerçekleştirilen "Antalya Cup" başladı.

Antalya'nın Serik ilçesinde bu yıl 5'incisi gerçekleştirilen "Antalya Cup" başladı. Turnuvanın gelirinin depremzedelere bağışlanacağı açıklandı.

Serik ilçesi Belek turizm merkezinde bulunan bir otelde gerçekleştirilen turnuvaya Finlandiya, Bulgaristan, Makedonya ve Slovakya U21 milli takımları katıldı. Turnuvanın ilk gününde Makedonya ile Finlandiya arasında oynanan maçın normal süresi 1-1 bittı. Penaltılara giden maçı Makedonya 6-5 kazandı. İkinci maçta ise Slovakya, Bulgaristan'ı 1-0 yendi. 2 gün sürecek turnuvada Slovakya ile Makadonya, Bulgaristan ile Finlandiya karşı karşıya gelecek.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ:

- Recep Şamil Yaşacan'ın açıklamaları

- Turnuvadan görüntüler

(FOTOĞRAFLI)

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı