Gecekondu yangında kullanılamaz hale geldi

ANTALYA'da bilinmeyen nedenle çıkan yangında, müstakil ev kullanılamaz hale geldi.

ANTALYA'da bilinmeyen nedenle çıkan yangında, müstakil ev kullanılamaz hale geldi. Polis, yangının çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlattı.

Yangın, saat 14.30 sıralarında Kepez İlçesi Habipler Mahallesi 5675 Sokakta bulunan müstakil evde meydana geldi. Evde kimse olmadığı sırada duman çıktığını gören mahalle sakinleri, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbarla adrese itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Bu sırada oturduğu eve gelen Ali Bektaş, alevleri söndürmeye çalışsa da başarılı olamadı. İtfaiye ekiplerinin müdahalesine rağmen ev kullanılamaz hale geldi. Yanan evini gözyaşları içinde izleyen Bektaş, "Hurdacılık yaparak geçimimi sağlıyorum. Evimde yangın çıktı nasıl olduğunu bilmiyorum. Şimdi ben ne yapacağım. Evliyim 4 çocuğum var. Tüm birikimim gitti" dedi. Polis, yangının çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlattı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı