Gazipaşa'da Edip Akbayram coşkusu

12'nci Çekirdeksiz Nar ve Tropikal Meyve Festivali etkinlikleri kapsamında, Gazipaşa Cumhuriyet Meydanı'nda sanatçı Edip Akbayram konser verdi.

ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde sanatçı Edip Akbayram konser verdi.

12'nci Çekirdeksiz Nar ve Tropikal Meyve Festivali etkinlikleri kapsamında, Gazipaşa Cumhuriyet Meydanı'nda sanatçı Edip Akbayram konser verdi. Konsere Kaymakam Orhan Altun, Gazipaşa Belediye Başkanı Mehmet Ali Yılmaz, Elmalı Belediye Başkanı Halil Öztürk ve binlerce vatandaş katıldı. Yerel sanatçıların seslendirdikleri eserlerle başlayan konserde, gecenin ilerleyen saatlerinde Edip Akbayram sahne aldı. Sanatçı binlerce hayranına müzik şöleni sundu. Sanatçının eserlerine sevenleri de eşlik etti. Konser sonunda sanatçı Akbayram'a Kaymakam Altun, Başkan Yılmaz ve eşleri Gazipaşa'ya özgü hediyeler ve çiçek verdi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı