Gazipaşa'da 23 Nisan kutlaması

ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla kutlama programı düzenlendi.

ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla kutlama programı düzenlendi.

Cumhuriyet Meydanı'ndaki tören İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Gül'ün Atatürk Anıtı'na çelenk sunmasıyla başladı. Kutlamalar Akalan İlk ve Ortaokulu'nda devam etti. Programa Kaymakam Orhan Altun, Belediye Başkanı Mehmet Ali Yılmaz, Cumhuriyet Savcısı İbrahim Sakin, İlçe Jandarma Komutanı Teğmen Emre Cihat Aydemir, İlçe Emniyet Müdürü Ethem Yer, kamu kurum amirleri, öğrenciler, öğretmenler ve vatandaşlar katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından Kaymakam Altun ve Belediye Başkanı Yılmaz halkın ve öğrencilerin bayramını kutladı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı