Gazipaşa'da 10 Kasım töreni

ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ölümünün 84'üncü yıl dönümünde anıldı.

ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ölümünün 84'üncü yıl dönümünde anıldı.

Gazipaşa Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törene Kaymakam Orhan Altun, Belediye Başkanı Mehmet Ali Yılmaz, AK Parti İlçe Başkanı Ali Doğan, Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı Yavuz Demir, kamu kurum amirleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, siyasi parti temsilcileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Tören, Atatürk Anıtı'na Kaymakamlık ve Belediye Başkanlığı çelenklerinin sunulmasıyla başladı. Saat 09.05'te sirenlerin çalmasıyla saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okunmasıyla meydandaki tören son buldu.

Anma töreni daha sonra Belediye Kültür Merkezi'nde devam etti. Şehit Süleyman Gür İlköğretim Okulu Müdürü Mustafa Gazioğlu günün anlam ve önemiyle ilgili konuşmayı yaptı. Günün anlam ve önemine uygun öğrencilerin hazırlayıp sundukları gösteriler yapıldı. 10 Kasım dolayısıyla okullarda düzenlenen şiir, resim, kompozisyon yarışmalarında dereceye girenlere ödülleri verildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı